Nekad Bugge184 | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bugge184

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198855979940/

Ditt Hex-ID: 1100001356383a4

Vad är din discord tagg? Hugge184#2320

Vem var det som bannade dig? akam_p

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? cop-bait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag va på torget och sladdade med min volvo 740 och hade hög musik. vi hade kul och chillade innan jag blev bannad :(

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var på torget och sladdade med våra volvo 740s och hade musik men då trodde staffs att jag copbaitade dom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt fel för att det var jag som sladdade runt och hade musik men vi hade det bara kul men antar att jag ska sluta med det :)

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte ihåg för att det var så länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade slutat sladda och ha musik men även att tänka efter innan jag gör sakerna jag ska göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte sladda och ha musik därefter att inte hålla på mot polisen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka