Nekad Buffed_Kid | Medlem ansökning [Nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Buffed_Kid

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Magnus

Vad är ditt discord namn? Buffed_Kid

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lukas Ohlsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? bestämd, Modig och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakgrund jag kommer från en liten stad kallad Skene och jag har alltid haft vilja att bli en polis när jag var liten. Framtids planer är att bli en polis eller att kärna pengar så att kunna bo här i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att fixa brotten i staden som polis och att hjälpa folk i nörd.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte vinna hela tiden och att det ska vara roligt för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp att man ska vara rädd för sitt liv. copbait att man ska inte försöka få polisens uppmärksamhet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Mitt namn är Lukas Ohlsson och är 23 år och min dröm är att bli polis i staden. Jag har alltid vilja bli polis när jag var yngre.

Senast ändrad:
Hejsan Buffed_Kid,
vill att du utvecklar denna frågan mer Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24h innan det nekas automatiskt. Lycka till!

Nekad.
Anledning: ej besvarat inom 24h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Tillbaka