Accepterad Bucket | Ansökan till Servervakt [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bonking_

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad heter du på discord? bonking_

Ange ditt födelsedatum 18 Januari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Sommarlov:
Varje dag: 08:00 - 10:00 till 22:00 - 01:30 - Kan ändras om jag börjar jobb.

Skoldagar:
16:00 till 23:00 Varje dag

Helger:
09:00 till 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Först medlemskapet 2021 sommaren till 2023 winter sen har jag gått från och tillbaka till unive men har drygt 1100 timmar på unive

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://media.discordapp.net/attachments/1023179490068803694/1112763854515081236/image.png (Någon/Några av dessa va felaktiga)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt's huvudansvar är att hålla koll på servern där staff inte har tid eller kan ha koll på att vara, där du som severvakt gör /svban eller /kick för dom som regelbrott och om personen behöver en förlängd ban ska man skicka ut den i en discord kanal.

Varför vill du bli servervakt på servern? Anledningen till varför jag vill bli en del av servervakterna på servern är ett ganska simpelt svar. En anledning är att jag som Regionchef möter på mycket lall medans man rp:are eller så svarar personer inte på /me. Då som servervakt kommer mitt jobb bli enklare då dom är afk kan man kicka för afk / svarar inte på /me eller om dom lallar kan man göra en /svban och skicka ut sen i svbans inom discord och förhoppningsvis få den förlängd. Men att vara servervakt hjälper man staff teamet genom att man håller koll på olika saker som staff inte kanske ser

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption/Abuse inom servervakt rollen kan innebära att du gör en /revive på dig själv eller någon av dina kompisar utan någon slags av anledning till detta eller för att ni va långa på mat och vatten samt så finns det andra sätt som att ha på toggleid under scenario som gör så att du kan see vart personen befinner sig runt dig.

Du är vidare till en muntlig intervju du har 48 timmar på dig. Lycka till 🎓

Din Servervakt ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka