Accepterad bubs | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bubs

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/BuBs69

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? bubs#9835

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Walter Eriksson föddes i en by utanför Stockholm. Han växte upp tillsammans med sin familj, sin mamma, pappa och sin enda bror. Det var en helt vanlig familj som bodde i en villa. Walter skaffade snabbt ett gäng med vänner som hängde nästan varje dag, dom hade jätteroligt i ung ålder men eftersom det inte fanns så mycket att göra i den lilla byn så blev gänget tillslut väldigt uttråkade. Dom bestämde sig en dag för att gå och sno en choklad på ica och när dom kom ut ur affären kände dom sig väldigt coola. Walter fick en kick som han aldrig kommer att glömma. Han blev så pass beroende att just den kicken att han var tvungen att göra det igen, men denna gången snodde han mer saker. Walter Eriksson fortsatte åldras och när han kom upp till tonåren hade hans snatteri gått över styr. Han hade börjat göra större rån och hade helt tappat sig själv och sina gamla vänner. Han hade hamnat i helt fel vänkrets som bara sysslade med kriminalitet. En dag när Walter hade fyllt 20 år så skulle han råna en smyckesaffär, rånet gick inte alls som planerat och Walter blev tagen av Polisen. Efter 3 år i fängelse så var Walter Eriksson trött på situationen i Sverige, han sa hejdå till sin familj och bestämde sig för att flytta till Los Santos för att börja ett nytt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Därför att jag är väldigt erfaren och jag vet vad som gäller, vet vad sunt förnuft är och värdesätter andras RP lika högt som mitt eget för att alla ska få så bra spel upplevelse som bara går. Jag är väldigt aktiv och kommer använda mig utav denna whitelisten få full tillgång till allt servern har att erbjuda och därmed göra servern bättre.
Jag har många timmar och har spelat Five m i ca 2-3 år

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag ska kunna bli polis. Jag har länge velat bli det men man måste vara whitelistad för att vara det

Hur hittade du Unive? Några Polare spelar på denna server

Vad har du för mål med ditt rollspel? tt bjuda på roliga scenarier för mig och alla spelare på servern samt respektera och hjälpa till så att Rpt blir så roligt som det bara går vilket resulterar i en bättre spelupplevelse. Jag har också som mål att jobba mig upp, dvs att tjäna pengar så att man kan sätta sig in i spelkaraktären och få progress i staden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar just nu på unive roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka