Nekad BublikSE123 | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bamba123

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198994107365/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? BublikSE#8829

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pedro Lewski. Han är född 1995 och han är ifrån Sörbäcken. Pedro är relativt snäll men han är inte så smart. Pedro vill alltid göra sitt bästa men ibland blir det fel, Pedro är även väldigt omtänksam och rolig. Han är inte kriminell förutom att han brukar köra bil med en väldans fart och busar mycket även fast han är vuxen. Pedro bor med hans bror Leif dem är väldigt lika bara de att Leif tror han är ett geni. Pedro och hans bror har alltid haft problem med ekonomin och dem lever på sin A kassa. En gång så startade Leif och hans bror en snickarfirma. Det gick inte så bra då ingen av dom kunde snickra. Pedro och hans bror hade en grå Saab 95. När Pedro var yngre så gick han inte i skola då hans föräldrar inte hade råd. Pedro somsagt var väldigt busig och har alltid varit det. Pedro hade alltid velat hjälpa hans familj med ekonomin då han var väldigt hjälpsam, så därför när dem på skolan hade rast så gick han alltid och tog saker från väskor. Åren går och Billy fortsätter råna folk, tillslut så ser någon Pedro och det blir kaos. Pedro blir kallad till tingsrätten. När Pedro föräldrar fick reda på att han rånade folk så blev dem väldigt arga, Pedro funderade då varför han stannade kvar i sörbäcken, vad han hade kvar i sörbäcken som gjorde det värt att stanna. Pedro bestämde sig tillslut att flytta till staden Unive, den var långt borta ifrån sörbäcken och han skulle aldrig få konsekvenser för hans tidigare brott. Nu när Pedro bor i staden Unive så hoppas han på en ny start och få ett bra jobb som verkligen passar honom. En stor anledning varför han bestämde sig för att flytta till Unive är för att han vill känna sig trygg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker om den hära serven och jag vill att det ska vara bättre rp och jag tycker om hur utveklad och seriös rp är.

Vad kan du bidra med till serverns RP? För att om jag får ett jobb kommer jag vara aktiv och hjälpa folk för det är de jag vill göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska försöka tillexempel vinna argument och verkligen säga vad som hände och vara ärlig Det innebär att ha roligt i ett scenario och att man inte alltid behöver vinna det för att de ska vara roligt och tänka på att det ska vara roligt för alla.

Hur hittade du Unive? Genom youtube och kompisar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka