Accepterad BUBBENN | Ban Överklagan [Callin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BUBBENN

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/habbub/

Ditt Hex-ID: 1100001434d658a

Vad är din discord tagg? bubben8449

Vem var det som bannade dig? callin

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffsen valde att banna mig för att jag körde på en person men det var så att han cyklade mitt i vägen så egentligen så ska det väl vara för att jag inte håller hastigheten inne i staden utan kör mycket snabbare men jag tycker att man får skylla sig själv om man cyklar mitt i vägen också men jag fattar också att jag körde för fort men man ska inte cykla i vägen för det det blev fel jag vet att jag körde för fort och inte var så vaksam vilket jag ska vara i framtiden och verkligen vara försiktigt så det itne händer igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade varit vid sjukan med min polare och åkt iväg sen och då råkade jag köra på en grabb på en cykel då han cyklade mitt i vägen han börjar kaxa jag åker iväg sen åker tillbaks och då är han mitt i vägen på min sida vägen och min dator är inte jättebra så han rendrar in när jag är typ 1 meter ifrån vilket gör det omöjligt att bromsa själv tycker jag inte att det är vdm då han inte dog och att det inte var med flit

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte en felaktig men inte vdm utan mer dsync och att jag inte höll hastigheten vet att man alltid ska rpa på dsync men jag såg inte att han flög av så därför stannade jag inte vilket man ser på klippet jag såg han typ 1 meter innan jag dsyncade han och för mig så var det precis så att jag han veja undan men jag kollade inte bak utan höll mina ögon på vägen gjorde det verkligen vid fel tillfälle men egentligen hade det inte spelat någon roll för att min dator inte är jättebra det gjorde det omöjligt att rpa på dsyncen då jag inte märkte att jag körde på han ens syns även på ban beviset att jag försökte veja undan i sista sekund

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad här 4 gånger med denna gång och nu har jag lärt mig följa reglerna om hastighet så gott det går för att ändå kunna rpa bra utan att göra fel och så har jag blivit bannad 1 gång för misstänkt e cop men jag kan svära på mitt liv att jag inte e copade då sen har jag blivit bannad för c logg när jag var tvungen att dra när jag dog i ett scenario och nu blev jag bannad för att jag körde för fort och råkade köra på en grabb jag har tagit lärdom av denna ban och lovar att det inte ska hända igen några fler små bans men dessa är dem lite längre

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört så fort och vart vaksam istället för att köra som en riktig idiot jag hade kunnat skippa att vända tillbaks och verkligen haft mer koll på vägen och ha i åtanke att min dator inte är den bästa finns egentligen inget mer att säga jag hade kunnat vara lite mer försiktigt och vaksam ändå för jag vet att det brukar vara fyllt med personer vid sjukan jag ångrar verkligen att jag körde så fort jag lovar att vara lite mer försiktig

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att hålla hastighten inne i stan och utanför för att nu märkte jag verkligen att det är viktigt att hålla den oavsett vart man är och oavsett vilken bil man kör och tänka sig för och vara vaksam i detta fall för cyklister och även andra bilar och verkligen tänka sig för vart man åker och vart man vet att det kan vara folk som tex cyklar eller tom går eller åker bil sen har jag lärt mig att bara för att någon kaxar så måste man inte kaxa tillbaks

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag och det kommer inte ske

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka