Nekad BUBBENN | Ban Överklagan [Callin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BUBBENN

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/habbub/

Ditt Hex-ID: 1100001434d658a

Vad är din discord tagg? bubben8449

Vem var det som bannade dig? calliN

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde på en person men det var så att han cyklade mitt i vägen så egentligen så ska det väl vara för att jag inte håller hastigheten inne i staden utan kör mycket snabbare men jag tycker att man får skylla sig själv om man cyklar mitt i vägen också men jag fattar också att jag körde för fort men man ska inte cykla i vägen för det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på en lång raka mellan sjukan och torget och jag hade brännt på också min dator är inte så bra så jag ser han inte förrens jag är typ 1 meter från han o då är det försent att bromsa liksom sen så börjar han på cykeln kaxa och då åker jag iväg sen åker jag tillbaka och råkar tydligen dsynca han enligt calin sen åker jag till gs garaget för att byta bil men blir bannad för vdm så fort jag tar ut den nya bilen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och jag kan erkänna att jag åkte för fort men det är inte mitt fel att han cyklar i vägen sen så kan inte jag göra något åt att min dator inte e så bra heller så enligt mig så var det bara att jag körde för fort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad här 4 gånger med denna gång och nu har jag lärt mig följa reglerna så gott det går för att ändå kunna rpa som sin karaktär utan att göra fel och då har jag blivit bannad 1 gång för misstänkt e cop men jag kan svära på mitt liv att jag inte e copade då sen har jag blivit bannad för c logg när jag var tvungen att dra när jag dog i ett scenario och nu blev jag bannad för att jag körde för fort och råkade köra på en grabb jag har tagit lärdom av denna ban och lovar att det inte ska hända igen några fler små bans men dessa är dem lite längre

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? följt hastigheten och kört lugnare både när jag åkte tillbaks och när jag åkte dit

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att följa hastighets-reglerna och kanske inte köra med en import fort mot någon för att dem har en tendens att dsynca 95% av gångerna man kör nära någon fort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja och det kommer inte ske

vill att enbart mod+ läser då dem oftast har lite mer kunskap än dom flesta helpersen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka