Accepterad BUBBENN | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BUBBENN

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/habbub/home

Ditt Hex-ID: 1100001434d658a

Vad är din discord tagg? bubben8449/haSSan.#5746

Vem var det som bannade dig? zatra

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: unive dc ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dem valde att banna mig för att jag gjorde ett alt konto för att undvika min redlist vilket var väldigt dummt och osmart grova regelbrott blir ju grova konsekvenser men just då var jag såpass trött så jag hade inget konsekvens tänk men insåg väldigt fort att det var bland det dummaste jag kunde göra i denna situation

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade fått krimredlist dagen innan och då fick jag redlist till julafton och ville verkligen inte vänta tills dess (6 månader ungefär) så jag gjorde ett alt konto men tänkte inte på konsekvenserna som man kan få då konsekvens-tänket inte var med mig just då så jag försökte skaffa krim på det kontot men staffsen gav mig perma

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag gjorde riktigt fel det var bland det dummaste jag kunde göra i den situationen men ändå gjorde jag det utan att tänka på konsekvenserna jag kan få nu fick jag konsekvenser och jag ångrar verkligen att jag inte lyssnade på staffen och bara väntade ut min redlist som jag hade otroligt dumt av mig men konsekvens-tänket var inte med mig just då om jag skulle kunna få en sista chans skulle det aldrig någonsin hända

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad här 3 gånger med denna gång och nu har jag lärt mig följa reglerna så gott det går för att ändå kunna rpa som sin karaktär utan att göra fel och då har jag blivit bannad 1 gång för misstänkt e cop men jag kan svära på mitt liv att jag inte e copade då sen har jag blivit bannad för c logg när jag var tvungen att dra när jag dog i ett scenario och nu blev jag bannad för att jag skapade ett alt konto för att komma undan en redlist till julafton detta var väldigt dummt av mig och jag hoppas verkligen att jag skulle kunna få en sista chans jag har verkligen tagit lärdom av denna ban och kommer verkligen inte göra det igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? enkelt inte gjort alt kontot och bara respekterat att jag hade redlist

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag jag kommer verkligen inte göra om det då det är ett riktigt grovt regelbrott som aldrig ska ske och jag kommer verkligen försöka rpa mitt allra bästa nu om jag får komma tillbaks och så kommer jag inte tex göra regelbrott bara för att andra parten gör samma sak då det är bland det dummaste man kan göra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag och det kommer inte ske

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka