Inaktuell Bubben987 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bubben987

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Ditt discordnamn: Bubben987#9222

Ange ditt födelsedatum 10 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag tror att jag värkligen klarar det och jar har varit det förrut och jag vet att det är skit kul. När jag var staff så var jag support ansvarig och jag satt väligt mycket i support och tor ärenden där. Jag gillade också att vara inne på morgnaran inte jätet mycket spelare inne men ändå saker att göra för det bästa var att det ej var så kaotiskt och hetsigt som en kväll bruikar vara. Förra gången så han jag precis bli jobb ansvarig och han inte testa på det då jag tänker att jag ger mig på en till chans på staff arbetet för att få bli jobb ansvarig igen och testa på det.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att polisens Rp inte fungerar för sen ni lät vissa folk dubbeljobba så har dom gjort en lall karaktär.
Sen körningen folk kör som pottaskiter helt ärligt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att kunna blacka folk från att få dubbeljobba och angående körningen så ja det är väll att sänka alla inmprt bilar satt dom går som typ NPC bilar.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är jätte viktigt att man beter sig profesionellt för om man t.ex. sitter i suport och man bara sitter där och skriker att den andra har fel så är det inte snyggt jobbat utan man ska ta det lungtr och metodiskt och vara löningsorienterad. Även om man rollspelar så ska man int lalla som staff utan ta RP:n på högsta allvar.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? när jag har det ledigt är det kanske 10 timmar på en dag men på vardagar när det ör skola så kanske 3-5 timmar varite dag.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag jag har varit staff två gånger innan och varit support ansvarig och rp ansvirg båda gångeran men den senaste gången han jag vara jobb ansvarig i en dag. Senaste gången kanske jag var staff i 2-3 veckor så har lärt mig väldigt mcyket på det!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka