Accepterad Bubben987 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bubben987

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Ditt discordnamn: Bubben987#9222

Ange ditt födelsedatum 10 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag värkligen tror att jag kan klara av den uppgiften. Jag har varait staff innan i 6 dagar det var det absolut roligaste dagarna i mitt liv, att få möta alla människor att att framförallt då hjälpa alla de personerna som behövde det allt från en enkel revive eller något mycket större. Att få vakna upp och inte veta vad som skulle komma av det stora som drev mig.
Jag anser att jag inte fick vara staff så länge satt jag han visa vad jag faktiskt gick för dock så kämpade jag så hårt jag kunde med det som jag kunde hjälpa till med. Den del jag älskade mäst var att få hjälpa folk inte att ha skrik samtal eller att banna folk utan att få hjälpa någon och att få perosnen glad för att fått hjälp med sitt problem. Jag var väldigt lösningsorienterad och vill värkligne hjälpa folk så bra so jag kunde.

De saker som gjör att jag vill tillbaka är alla roliga stunder och trevliga stunder man har haft allt från roliga lallare eller bara fina pratstunder medans man väntad på någon i support. Men också att få jobba soch att få vara med det härliga staffteamet var en av dom största sakerna som gjorde det där 6 dagaran några av dom roligaste i mitt liv och min unive resa.

Jag kanske inte blir staff igen men då får jag vara glad för det jag fick när jag vara staff allt jag lärde mig att från hur unive funkar till persononiga och andra skäl. Om jag inte blir igen så får jag hoppas att någon som är mycket bättre än mig på det, jag siger inte att jag är varaken bäst eller sämst jag anser att vi alla är bra på olika saker och det är därför som alla staff funkar så bra tillsammans.
Ensam är ingen stark men tillsammans kan man stärka alla och hjälpa folk när det brister som mäst!!!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Nu när det blir sommarlov så kommer jag vara aktiv 5-10 timmar varije dag nakdelen är att man kommer åka på många semestarar och kommer ej vara aktiv alls förutom i dc under en vecka lite här och där.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen Augusti ungefär så snart ett år!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Då jag varit staff innan så vet jag väldigt mycket men långt ifrån allt alla kan bli bättre men jag har ju kanske tränat upp mitt öga för när och filken ban som ska delan ut när för träning ger erfarenhet. Sen kan man ju alla komandos både i dc och ig och hur man kolla logs snabbt och allt där imellan.

/dv - man raderar en bil man sitter i

/dv (area) - man raderar bilar i en area t.ex. /dv 10 då dev:er man alla bilar på 10 meters avstånd

/tpm - man teleporterar till sin mark på kartan

/goto (id) - man teleporterar sig till en viss spelare

/bring (id) - man teleporterar en spelare till sin position

/sc (text) - man skriver något i staff chatten

/sv (text) - man skriver något i servervakts chatten

/m (id) (text) - man skickar ett privat medelande till en spelare

/r (text) - man svarar på ett provat medelande

/ooc -man skriver något som alla spelare kan se

/setjob (id) (jobb) (rang) - man ger en spelare ett jobb

/who (id) - man kollar någons in game roller

/kick (id) (anledning) - man sparkar en spelare

/svban (id) (anledning) - man bannar någon i 1 timme

/ban (id) (bantyp) (anledning) - man bannar någon en bestämd tid efter vad för ban det är.

/ban (hex id) (bantyp) (anledning) - man bannar någon som är offline eller någon som är mittuppe i ett senario men man vill inte förstöra det så gör man satt persoen blir bannad när den går ut fårn spelet

/togglename - man gör satt man ser allas spnamn och id

/toggleid - man gör satt man ser ändast folks id

/spec - man får upp en lista på alla splare sen väljer man vem man vill speca

/spec (id) - man specar någon via id istellet

/specoff - man slutar speca den spelaren

/v (spawnnamn) - man spawnar in ett fordon

/addkey (id) (vilken nyckel) - man ger en spelare en nyckel

/giveitem (id) (item) (antal) - man ger någon ett föremål

/skin (id) - man gör att en spelare kan ändra sina kläder

/ped (id) - man gör satt en spelare kan ändra sin ped

/noclip - man gör sig osynlig och man kan flyga runt

/revive (id) - man återupplivar någon

/reportlist - man kan se en lista över alla reports som har skickats in

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej!

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka