Accepterad bubben.79 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bubben.79

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198838966923/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Äpple#0489

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mulle Mullvad och är 36 år gammal, han har stort intresse inom att sälja fordon och köpa foron. han äger just nu en ford mustang boss och gillar att meka med bilarna. hans dröm är att äga en verkstad. hans uppväxt vad väldigt bra han föddes med mamma och pappa, han gick ut skolan med hyfsat bra betyg och fick ett jobb på en bilfirma. han sommar jobbade på mc dolands för att få ihop lite extra pengar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag gillar rollspel och jag känner att jag passar på unive jag har en bra rp nivå och kommer att bara göra gott för unive. Jag har sett att servern är omtyckt av många andra så jag skulle vilja testa att bli wl. Jag kommer att köra för att alla ska ha så roligt som möjligt och kommer inte bara spela för makt och pengar. Vill att alla ska känna sig välkomma i rollspelandet lika så jag!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till mycket noga RP och bra RP som möjligt på Unive, kommer att bidra till rolig RP och bra senarion för allas skull och min skull. Kommer anstränga mig för att få den bästa RP:n som möjligt på servern. kommer också bidra till mycket bra och roliga scenarios.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara tänker på sig själv i ett scenario och att man inte ska vara självisk, jag måste också tänka på hur andra upplever scenariot!

Hur hittade du Unive? Genom server listan på FiveM.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka