Nekad bubben.79 | Ansökan till Servervakt [Kong]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bubben.79

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? byggare bob#0489

Ange ditt födelsedatum 6 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer att vara aktiv varje dag på både helger och vardagar, ibland är jag borta ett längre tag än vad jag brukar. Har saker att göra irl också men kommer att vara så aktiv som jag kan.
måndag: 16:00 - 20:00
tisdag: 16:00 - 20:00
onsdag: 17:00 - 20:00
torsdag: 16:00 - 20:00
fredag: 16:00 - 20:00'
lördag: 10:00 - 22:00
söndag: 10:00 - 22:00
vissa dagar är jag borta hela dagen men detta är i snitt hur aktiv jag kommer att vara

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på ett tag, men jag kan alla regler och hur man rollspelar har 534 timmar på fivem.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har ganska många bans, vissa var innan jag var medlem på servern och vissa var när jag inte var speciellt bra på att rpa, vissa längre bans var för combat logging eftersom jag skulle sticka och det var inte menat att komma in i ett scenario, men jag förstår alla min bans och felet jag gjort. Jag tog imot kritiken och tänkte efter vad jag gjort. ca 30-50 bantotal.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. För mig betyder en servervakt att man håller lite extra koll på vad som händer när man är ig, samt att man miskar jobbet för staff/helpers. man kan ju också använda sig av kommand som tex att dva bilar som står lämnade mitt på ett garage. Jag skulle vilja testa på att vara servervakt för att kunna hjälpa till lite extra när man är ig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill just bli servervakt för att jag är väldigt aktiv ig och kan hålla koll extra mycket när man just är servervakt. Jag känner att jag skulle vilja ta lite ansvar och hjälpa till ig som att tex dva, banna eller nåt annat. Skulle vara roligt att testa på.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. man kan abusa det på många sätt som att tex att lägga in massa värdesaker i min bil i en polisjakt och sen dva den, man kan också banna/kicka folk för att du tex ska kommer först. Man kan använda sig av /revive när du tex precis dog i ett scenario bara för att du vill vinna detta scenario. Att man använder sina perms på fel sätt vilket då abusas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka