Accepterad bubbeluski | Whitelist ansökning [Liiam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bubbeluski

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199014928350/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel Berg

Vad är ditt discord namn? bubbeluski#5202

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gabriel Rahim, 21 år och han jobbar på postnord i nu lägget. Gabriel växte upp i ett stökigt område då han blev indragen i mycket kriminalitet men sen han började gå till en psykolog har han valt en annan väg, att börja jobba igen. Min karaktär är en väldigt äventyrlig person som gillar att finna nya saker och människor, han är snäll och trevlig men han har sina stunder då det blir lite jobbigt. Gabriel har såklart respekt för alla de som har respekt tillbaka mot honom. Gabriel bor i en liten lägenhet i stan helt ensam, hans mamma gick bort för ett tag sedan så det har varit väldigt jobbigt för honom att vara social. han äger också en bil som har varit ett stort intresse för honom med tanke för den empati han har för bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill gärna rp:a mer och bli en större del av communitiet. Jag vill också ta en del av de whitelist jobb som finns så jag äntligen kan komma igång med att jobba med bilar. Jag har verkligen funnit mig själv i denna server och jag vill verkligen ta en större del av det som finns!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna server är den jag tycker om bäst och som har det bästa communitiet av de server som jag spelat på. Och såklart har jag spelat längst på denna server för det finns alltid något att göra.

Hur hittade du Unive? Jag frågade en kompis på discord om bra rp servrar och då rekommenderade han denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hjälpa andra och att jag ska kunna få ett riktigt jobb som jag kan hjälpa andra på jobbet. Jag vill också kunna vara en förebild för de nya som börjar med rp, jag vill kunna svara på deras frågor om hur man rp:ar på det bästa sättet och att hjälpa de som behöver.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte i nu lägget på grund av att jag har verkligen fastnat på denna server men när jag var ny med rp spelade jag på flera olika servrar men denna var bäst!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka