Nekad Bubbelkaka | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bubbelkaka

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark Chef

Vad heter du IRL? Milton

Vad heter du på discord? Bubbelkaka#0001

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 286

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på qpark eftersom för att jag kan ta ett stort ansvar och se till att det är folk som jobbar hårt och visar att dem verkligen vill vara med. Jag kommer göra qpark mer aktivt och hålla ett öga på mina anställda. Jag kommer också ta jobbet väldigt seriöst och kommer bara anställa personer som kan jobba folk som är aktiva folk som vill göra det här och folk som är engagerade för jobbet. Jag kommer se till att kollegorna bemöter folk med respekt och trevlig ton. det är viktigt att ha kul för då blir viljan större och man får bättre kvalite det bidrar även till bättre RP. Med kul rp kommer folk även kunna känna och ta qpark seriöst vilket kommer få fler att vela arbeta där. Som chef kommer jag att ta jobbet seriöst och stötta mina kollegor. Jag kan ta kritik på ett bra sätt för att jag vill alltid förbättra mig själv men jag kan även förbättra andra! folk får gärna komma med förslag på hur man kan förbättra någonting och jag kommer se till att mycket av det händer.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som qpark vid andra tillfällen jag har även erfarenhet av att vara chef och hur man ska bete sig och sköta sig som en chef.

Berskiv din karaktär? Min käraktär är 26 år gammal och fukuserar mycket på hans arbete. Han kommer från sverige och heter Leif Andersson. Som barn har han alltid fokuserat på det viktiga i livet vilket är skolan och att kunna få bra utbildning, som barn har han alltid drömt om att äga sitt egna företag och kunna bli chef. När han växte upp hade han väldigt strikta föräldrar som lärde honom hårt hur man skulle uppföra sig. När han växte upp började han jobba på mekonomen eftersom han sedan liten hade haft ett starkt bilintresse, under hans tid på mekonomen kände han att han inte gillade att jobba med bilar så myckte och började istället jobba med sitt egna företag, det gick bra i början men blev bankrupt nu söker han sig till qpark chef och vet att han kommer ta sitt jobb seriöst och jobba hårt varje dag för att förbättra sig och qpark.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagarna 16:00 - 23:00 helgerna 12:00 - 02:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka