Accepterad Bubbeen | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bubbeen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198363854051/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil holmgren

Vad är ditt discord namn? bubbeen#4801

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Robert Johansson, tidigare junior fotbollsproffs men p.g.a skada flyttat till staden för nya möjligheter. som fotbollsproffs har det inte funnits tid till annat än fotboll och därför flyttade jag till denna stad för att utforska nya intressen. Har ett tidigare intresse av att bli polis och de är något som jag vill skita mot att bli i denna staden. med erfarenheter från elitnivån på fotbollen hat jag en bra social kapacitet och faller mig naturligt att förhålla mig till lagar och regler som finns har alltid varit noga med att hålla plikten för en god image för sporten osv och därför faller det mig naturligt och att mitt intresse att bli polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Ökar möjligheterna till att uppfylla mina intressen och etablerar mig i staden som människa och även möjligheter till att bli polis som jag förklarat mer under "berätta om din karaktär"

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med riktigt bra scenarion och en riktigt bra rp med mycket erfarenhet och jag kommer inte bara hålla min rp på topp hela tiden jag kommer också bidra med till andra spelare på servern ochkså håller en riktig bra rp nivå på topp och att alla får en sån bra och rolig rp upplevelse som möjligheter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska rpa för makt och pengar hela tiden och att man ska kunna ha ett roligt
scenario utan att man går vinande ur det

Hur hittade du Unive? tips av vänner

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka