Nekad BUBBEEEN | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ta bort detta konto

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/habbub/

Ditt Hex-ID: 1100001434d658a

Vad är din discord tagg? Bubben8449_2

Vem var det som bannade dig? nat, Bubblegum och emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-04 220836.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet att de bannade mig för att jag körde upp för ett stup väldigt fort och flög lite vilket jag fattar då jag inte rpade på mina skador efter det utan bara fortsatte scenariot jag vet att jag hade kunnat göra det mycket roligare och bättre men i detta fall var det "liv eller död" för att dem stog och skulle previs skjuta vilket man kan kolla på klippet jag fattar att jag gjorde det tråkigt och jag ber om ursäkt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var mitt i en stor skottlossning och jag åkte på en motorväg och skulle åka bakom dem som sköt mot mina polare och döda dem innan dem dödar oss och då så lyckades nån träffa mitt däck i ca 240kmh och jag flyger ner för ett stup nedanför vägen (typ 10 meter kanske) jag rpar på skadorna en liten stund tills jag ser att dem riktar mot mig på vägen och då höjer jag min hydralik på min bil och kör upp på berget bilen har ingen downforce så jag flyger typ 25 meter fram och landar på vägen och gör /me yr sen åker jag bakom dem som skjuter och dödar dem sen åker jag bort till mina vänner igen och hämtar dem och vi åker från platsen till ett garage och byter bil och åker t sjukan med våra grabbar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. absolut inte en felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tot 20ggr tidigare och några e perma. Tex misstänkt e cop när jag inte e copade c logg 2 ggr en av dem när jag glömde skriva att jag var tvungen o relogga. Och en självman en mild staffdiss när jag sa "är du smart" och sen någon pwg och suntförnuft. När jag haft mask på allmän plats och små saker. Näst intill ingen av dessa bans har upprepats så jag har definitivt tagit mycket lärdom av dessa bans. nu har jag lärt mig att jag ska rpa för att göra scenariot roligare och inte bara spela för att vinna scenariot och det ska jag verkligen tänka på när jag blir unbannad för det är liksom inget roligt alls jag fattar att detta var fel och ber om ursäkt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat riskera typ 3-4 sek och rpa på skador och kunna köra segare upp på vägen eller bara åka på stranden och åka på ett annat ställe för att dra ut scenariot och ge båda sidor lika stor chans att vinna i detta fall så tänkte jag inte så långt och jag har fattat att det blev fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att jag ska rpa på skador och inte bara spela för min vinning utan ge motparten en chans/större chans att vinna också

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka