Nekad BUBBEEEN | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ta bort detta konto

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/habbub/

Ditt Hex-ID: 1100001434d658a

Vad är din discord tagg? Bubben8449 har inte tillgång till fettan och hassan

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: View attachment Skarmbild_2023-12-05_202147.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa att servern var död och att det var roligare för ett tag sen och staffdiss jag kan erkänna att jag kanske blev lite arg i pmsen men han provocerade och då kan jag inte bara sitta där och låta han det händer inte så då sa jag att han var respektlös och då tog han väl åt sig men asså servern har ju dött ut lite jag menar den låg på typ 5-600 spelare för ett år sen nu bara 200 jag tror att det är för att reglerna har blivit för stränga och folk får indragen för typ minsta lilla man kan ju inte köpa 3 krimroller i månan de håller ju inte nej men a jag fattar väl dedär med staffdiss de kanske gick lite för långt men jag kommer bara ursäkt om han gör de för han provocerade och de kommer jag aldrig ta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på trygg med mina polare och sa 320 och indiska mannen i en mening och då bannade saabpro mig för att de tydligen var lall och då blev jag arg för att jag vet att ingen annan hade bannat mig för de så då skrev jag ta bort banen till han i pm men då sa han Nej och då sa jag vrf och så skickade han en gråt emoji men tog bort den bara nån sekund efter men jag hann se den och då blev jag arg så då sa jag att jag klarar mig för att det ändå blivit tråkigare än innan att vara inne på servern för man blir bannad för minsta lilla och då sa han att jag var respektlös och snackar skit om servern och då sa jag "e jag respektlös" och då sa han ja och sen så skrev jag att jag just nu hellre sätter mig o kör 100k or die men då sa han "a men lämna servern då" då fattade jag noll men sen skrev han att jag har inget där o göra för att jag snackar skit tycker att det var ett jävligt hårt beslut o skicka mig på perma för dethär

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju mitt fel men lite väl hårt beslut känner jag för de e skillnad på att säga "servern e så jävla dålig" än att säga "det var roligare att spela innan för det har blivit dött" och staffdissen vet jag inte heller riktigt de blev fel från båda av oss jag menar alla gör ju fel och man lär sig av sina misstag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 16ggr totalt men typ 5 av dem är såhär 1 2 3 dagar annars e ganska många långa med en för c logg när jag skulle byts steam namn men inte lämnade besked så då blev jag perma en till c logg men då blev jag nerskjuten och loggade självmant och en e cop när jag inte gjorde de det var bara dsync en staffdiss när jag sa är du smart till en staff och en när jag lämnade mitt gäng efter 2 dagar kommer it ihåg nån mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skrivit nått till saab hade jag inte gjort de så hade det inte blivit nått bara behärskat mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man ska försöka hallå sig lugn oavsett för det blir inge bra annars sen är de väl inte så bra att säga massa ooc namn ig heller men snacka skit om servern jag vet att man inte ska säga "servern e så jävla dålig" men att säga "det var roligare innan det är så dött nu" de e skillnad på de

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det fattar jag och det kommer inte ske

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka