Nekad bubban | Medlem ansökning [MELVIN.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bubban

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? joel

Vad är ditt discord namn? bubban#0286

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2000

Berätta om din karaktär. jag heter abdul abdulkarim och jag är 25 år gammal. Jag är född och uppvuxen i Stockholm, Sverige. Jag är en teknisk yrkesutövare med en bakgrund som civilingenjör. Jag har jobbat som programmerare, webbutvecklare, systemutvecklare och IT-konsult. Jag är passionerad om teknik och jag älskar att lära mig om nya tekniker. Jag är också intresserad av att lära mig om nya kulturer och länder. Jag är också intresserad av att lära känna nya människor. Jag njuter av att resa, äta god mat, gå ut på stan och tillbringa tid med mina vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? till denna rp servern kan jag bidra med mina erfarenheter från andra rp servrar. Jag har arbetat som en admin på olika servrar och har skapat unika miljöer som skapar en äkta RP-upplevelse. Jag har också planerat och genomfört flera event som skapar en dynamisk miljö och engagerar spelarna. Jag har också erfarenhet av att leda och organisera konkurrenser, lotterier och andra evenemang.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man är villig att förlora sitt eget spel för att motparten ska vinna. Detta kan innebära att man ger upp sitt spel tidigt eller att man spelar med de kort som ger motparten det bästa resultatet. Det kan också innebära att man väljer att inte ta risker och försöker undvika att ta ledningen i ett scenario.

Hur hittade du Unive? påp fivem listan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka