Nekad btwoggy | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

btwoggy

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199196782899/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Sjäberg

Vad är ditt discord namn? btwoggy#3758

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gunvald Larsson och är 21 år. Han är en kille som föddes den 13e februari . Gunvald har svart hår och bruna ögon och han tycker om att köra bil, skratta och tjäna pengar. Gunvald har en mamma, en pappa, en brorsa och en syster. Gunvald var yngst i familjen medans hans föräldrar var äldre som jobbade inom sjukvården. Då hans syster var väldigt mycket äldre än honom så hade även systern fått jobb inom sjukvården. Då Kristoffer var en 12 åring som hade blivit tillsagd under hela sitt liv att han också skulle bli läkare så blev det nästan som hans dröm även fast han inte riktigt visste om han verkligen ville bli det.
Gunvald var en snäll, glad och lite busig unge när han var liten och livet flöt på bra. När han blev lite äldre så började han hänga med vänner som påverkade honom på dåliga sätt. Gunvald blev med dragen in i slagsmål och i en del olagliga saker som att snatta från butiker. Det gick bara sämre och sämre och han såg besvikelsen i sina föräldrars ögon fast det var liksom lite svår för Hassan att bryta den dåliga kretsen med vänner han hade runt sig. När han blev 14 år så hade han kommit in lite ett gäng där han var en springpojke då hans vänner hade fått in honom där och från springpojke så kom han bara högre och högre upp och tillslut så blev det så att han gjorde ett bankrån. Han och hans medarbetare lyckades genomföra bankrånet och han har levt på pengarna från det. Men nu börjar pengarna ta slut då han är beroende av droger och även spelberoende. Nu lever han på gatan och hans familj har gett upp hoppen på honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag är bra på att rpa och jag har mycket erferen het inom rp och även på unive har jag rpatt i typ 1,5 år så jag har bra erfarenhet och är en duktig rpare och är snäll

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra och seriös rp och försöka höja de så gott det går och sen även göra så det blir kul för alla att rpa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte behöver vinna allt och att man kan rp i scenarion som inte är bra för en själv och att man inte behöver vinna allt utan också ha bra rp och att man kan spea med i senisron

Hur hittade du Unive? jag har spelat på unive sedan lång tid i staden ända sen det hette multistaden Anmäl

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka