Nekad btwnsm | Blacklist Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

btwnsm

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 590 — Övrigt
Anledning: fuskare,spoof
Personal: Hedgehog
Datum: 2026-02-08
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Detta är den riktiga anledningen varför jag är bannad och de är då Spoof och rasiscm inte fusk som det står i fivem bannen. Jag blev bannad av hedgehog för ungefär 2 månader sedan vilket jag ångrar men anledningen till att han bannade mig för spoof var för att jag hade en aktiv ban för ungefär 10 månader sedan och de var inget om fusk elle spoofing. Denna ban försvann då i julas för att jag fick en ny dator och får du en ny dator får du ett ny hwid vilket gör att du kan bli unbannad om du har ett nytt steam konto / discord. konto detta var fult av mig att göra och ångrar de så grovt. Min gamla ban är vid namn bvfx om ni vill kolla vad jag är bannad för varsågod de är inget relaterat me fusk elle spoof. Men hedgehog hade helt rätt att banna mig och förstår honom helt hundra och nu när de gått 2 månader vill jag testa att få en ny chans att kunna rp på denna fina servern!.

Tar du ansvar för det som hände? Ja absolut att jag gör de jag spoofade på ett väldigt fult sätt jag fick en ny dator vilket innebär nytt hwid och de är ju Fivem relaterat så blir du bannad för en sak på din gamla dator och du får en ny sen så kör du med nya konton s så blir du ju unbannad detta var väldigt fult av mig att göra och ångrar det väldigt väldigt mycket.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig en läxa, Jag har mognat upp mig och anledingen till rasicm var för att jag var så stressad när jag hoppade support för att de skulle hitta min gamla ban. Så när hedgehog sa att han hade hittat den så fick jag nått ryck och sa ett väldigt omoget ord till han sen så lämnade jag dcn på en gång. Detta var omoget av mig att göra och kommer ej upprepas igen och det kan jag lova er.

Varför ska vi ge dig en till chans? Ja jag har mognat till mig så de är ju 1 sak och eftersom jag har mognat till mig så blir de bättre rp ifrån min sida jag ångrar detta grovt

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej tyvärr hade visat det om jag hade haft och har inte haft tidigare bans så vet ej riktigt vad redbull menade

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller|

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban
/ Elias

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka