btweng | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

btweng

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
2
Användarnamn: btweng

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? .hUgo#8808

Ange ditt födelsedatum 19 Maj 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 15-23
Helger 13-04

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag vill utveckla servern till att det blir en bra RP miljö för alla spelare på servern. Jag kommer att ta många ärenden där det behövs staffs såsom support/reports ingame/OOC på både discord och servern ingame. När jag själv inte har annat för mig kommer jag åka runt i "noclip" och specca folk som inte vill ha något med RP att göra som man då får banna/kicka beroende på vad hen gjort. Vill att servern ska bli fri från folk som inte vill göra bra RP eller vill ha något med det att göra förutom att trolla och förstöra för andra spelare på servern. Har märkt att det behövs staffs på servern och jag har länge funderat på nästa steg som att bli staff och förbättra RPn.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag vill bidra med att ta många ärenden både ingame och OOC som i support och reports så att man kan få bort dom spelare som inte kan eller vill RPa. Har funnit denna servern intressant och diggar verkligen denna server. Tycker att det är väldigt trevliga och duktiga staffs med så jag vill gärna vara med och utveckla servern med!. Känner då också det flesta så har koll på hur servern ligger till. Vill bidra till att servern ska bli fri från spelarna som bara vill trolla så då vill jag också få bort dem härifrån och det är inte alltid man kan få den hjälpen eftersom staffs har mycket att göra. Vill sprida posivitet och alltid se framåt och hjälpa dem som vill få hjälp av olika anledningar.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Japp! Det har fungerat bra! Har inte fått några klagomål under min tid som staff på någon server! Är en trevlig grabb som jobbar opartiskt för en så trevlig och positiv miljö på servern!

Har du några tidigare erfarenheter? Japp! Har många tidigare erfarenheter. Har 1500 timmar så under den tiden har jag hunnit med mycket staff arbete!

Vad kan du om skripts? Är inte jätte insatt i just scripts utan kommer att fokusera mer på Staff arbetet och ta support, report m.m

Varför vill du bli staff? Jag vill bli staff för jag vill hjälpa personer som behöver hjälp och fixa det. Sen också förbättra rpen. Jag tycker själv rpen är väldigt bra men sen finns det många trollar eftersom det en owhitelistad server så blir det mycket mer jobb som staff och det ser jag som en utmaning som inte är någon macth! Men alla måste följa reglerna och då kommer jag se till att banna de som håller på och så de får göra en bra ban överklagande och se till att de lär sig av sina Fel. Om folk behöver hjälp så kommer jag alltid finnas där och göra allt jag kan för att hjälpa dem. Den enda servern jag kör på är Multistaden och jag tycker om den väldigt bra då den är grym för att vara owhitelisted. Tycker det är ett väldigt bra Community här där alla älskar rp och vill föra fram servern. Det gillar jag. När folk vill föra fram servern så mycket så möjligt och lösa situationer utan tjafs. Älskar multistaden helt enkelt. Vill uppnå mål med servern och göra allt för serverns framtid

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server!

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Självklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka