Accepterad btwar0 | Medlem ansökning [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

btwar

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? btwar_w

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kurt Brun, 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn,Snäll,Ärlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kurt brun växte upp i stockholm med sin pappa och mamma, Men när Kurts pappa dog i en olycka så började Kurt Börja med kriminella aktiviteter. Det slutade med att kurt fick många polis anmälningar. Kurts föräldrar orkade till slut inte med honom så de sparkade ut han från hemmet och de gjorde Kurt väldigt arg, Han började göra mer kriminella saker så som att sälja droger och vapen han var verkligen bra på att göra det. Han tjänade massor med pengar som han spenderade väldigt fort på mer droger och vapen. Tillslut så åker kurt fast när han försökte sälja droger till en civil polis. Kurt skulle åka in för narkotika brott men när polisen hade gjort husrannsökan hemma oss kurt så hittade de massa vapen samt droger, Kurt visste att han var körd och när Kurt åkt in i fängelset så lovade Kurt att inte hålla på med sånt när han blir släppt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med Bra rp!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska ej spela för att vinna scenarion, Både parterna ska ha lika kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja har blivit bannad permanent en gång för jag gjorde ett regelbrott som var dumt av mig men har lärt mig av mina misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm,vdm, powergaming, Fear rp,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka