bit86
Icke Medlem
- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 679034301358014694
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Ja, Jag och en polare sköt med varandra i samma bil, Vi har skjutit mot en bil som vi senare möter, Vi lyckas döda 1 grabb och sen så dör han andra grabben tydligen inte, Vilket gör satt jag drar min internetkabel vilket jag ångrar jätte mycket och när jag tänker efter på det så var det jävligt osmart av mig att göra, Har aldrig fått poäng innan men har en del historik för länge sedan detta kommer inte upprepas från min sida.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Det gör jag ej korpen och isse hade full rätt att banna oss båda.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Har ett clip men redan visat i support
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 679034301358014694
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Ja, Jag och en polare sköt med varandra i samma bil, Vi har skjutit mot en bil som vi senare möter, Vi lyckas döda 1 grabb och sen så dör han andra grabben tydligen inte, Vilket gör satt jag drar min internetkabel vilket jag ångrar jätte mycket och när jag tänker efter på det så var det jävligt osmart av mig att göra, Har aldrig fått poäng innan men har en del historik för länge sedan detta kommer inte upprepas från min sida.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Det gör jag ej korpen och isse hade full rätt att banna oss båda.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Har ett clip men redan visat i support
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja