Accepterad Btarden | Ansökan till Servervakt [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Retarden

Icke Medlem
Meddelanden
490
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2004

Vad heter du på discord? Retarden#8501

Mellan vilka tider kan du oftast spela? beror på men oftast typ mellan 15:00 - 22:00 om jag inte har distans för då kan jag tidigare.

Hur länge har du spelat på Multistaden? var ett tag sedan jag spelade men har spelat väldigt mycket förut och tänkte börja spela nu på igen då jag tycker RP är väldigt roligt.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt så skulle jag väll försöka göra serven till en bättre plats genom att ta i tur med det som inte följer reglerna och inte kan bete sig. Jag skulle försöka hjälpa till så mycket som möjligt och försöka att hjälpa till så staffsen inte får lika mycket arbete att utföra. Sen så kommer jag såklart att spela ungefär som innan. Skillnaden kommer väll va att jag kommer hålla ett extra öga för folk som inte hör hemma på denna server. Tex folk som bryter mot de flesta igenkända reglerna som man bör kunna när man RP:ar på en RP server. Så för att summera allt så vill jag få servervakt för att höja RP nivån och hjälpa till för det är det jag är bra på.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Eftersom just nu så är det bara Multistaden som jag spelar/kommer spela på. Det känns ändå som att det kan bli något bra av denna server att ni kommer få in mer seriösa spelare. Och det är därför jag är här jag vill hjälpa till att se till så det inte kommer det här små irriterande ungarna och bara förstör. En annan sak som jag kommer göra är att ta bort alla fordon som bara ligger överallt (om man har dem permsen). För jag vet själv att det är väldigt jobbigt med massa bilar som står helt söndriga som folk bara har lämnat. Så jag vill hjälpa det folk som har blivit RDMade osv. Sen så vill jag ju såklart skaffa en trygghet för mig själv. Det är ju väldigt många gånger som man bli på kör eller dödad utan anledning. Och för att få den personen kickad så är det ju så sjukt långt arbete innan man får det personen det. man måste visa klip, hoppa in i vänta på support och sitta där och vänta. Får jag servevakt så kommer det underlätta jobbet för mig och för andra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Genom att hålla koll på serven. Kick folk som inte följer reglerna, ta bort bilar som står mitt i vägen. Hjälpa staffsen så deras arbete bli mycket enklare. Göra serven bättre helt enkelt. och hjälpa folk som har dött för att nån bryter mot reglerna.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag har dedikerat många timmar på detta spel och jag vet hur många det finns där ute som bara spelare för att förstöra och jag tycker att det är ytterst tråkigt. Jag tycker att jag ska bli server vakt eftersom, jag vet vad jag håller på med. jag är mogen. Jag kan fatta beslut och jag har mycket erfarenhet i spelet.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa till på serven och höja RP nivån så högt som möjligt. Det känns som att jag kommer klara av att göra det. Jag vill bli servarvakt för min egen skulle och för andras skulle. Ser jag någon bryta mot reglerna så ryker dem!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har väll relativa goda egenskaper. Jag kan nog det flesta kommande.

Är du whitelistad på serven? Yess box

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nope, aldrig

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka