Accepterad bt86bt | Medlem ansökning [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bt86bt

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas Palmblad

Vad är ditt discord namn? btpalmleaf

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 1986

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rickard Bergman, 39 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, rättvis och lösningsorienterad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Vill först etablera sig, sedan söka till polismyndigheten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Flyttade till staden för en nystart efter att ha känt att han ville arbeta mer praktiskt med människor.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att jag inte alltid försöker vinna varje situation själv, utan hjälper till att skapa ett realistiskt och roligt scenario för alla inblandade. Om någon rånar mig eller polisen stoppar mig spelar jag ut situationen på ett trovärdigt sätt istället för att försöka hitta orealistiska sätt att undkomma. Målet är att båda parter ska få en bra RP-upplevelse och att historien blir intressant, inte att jag alltid går segrande ur scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? • FearRP: Min karaktär ska värna om sitt liv. Om flera beväpnade personer riktar vapen mot mig ska jag spela rädd och inte försöka springa därifrån utan en rimlig anledning. • Social RP: Jag ska i första hand lösa situationer genom dialog och rollspel. Våld ska inte vara den första lösningen om det finns rimliga alternativ.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är ny inom FiveM RP men har lagt tid på att läsa regler och förstå hur seriöst rollspel fungerar. Till vardags arbetar jag som rektor, vilket har gett mig erfarenhet av att hantera människor, följa regler och lösa konflikter på ett lugnt och respektfullt sätt. Jag har även varit moderator och administratör i olika gamingcommunities och större Facebookgrupper, så jag är van vid att bidra till en positiv gemenskap. Jag ser fram emot att utvecklas som rollspelare och bidra till en bra RP-upplevelse för andra.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka