Nekad bsnjk | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bsnjk

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Armin

Vad är ditt discord namn? bosnjo1

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2024

Berätta om din karaktär. Namn: Dragan Kurac
Ålder: 18 år
Bakgrund: Dragan Kurac föddes och växte upp i en liten by på Balkan. Hans uppväxt var präglad av svårigheter och prövningar, där han tidigt fick lära sig att överleva i en miljö präglad av ekonomiska svårigheter och social oro. Hans familj kämpade för att få det att gå runt, och Dragan tog tidigt på sig ansvaret att hjälpa till genom att arbeta vid sidan av skolan.

Känslor: Dragan bär på en djup känsla av ilska och frustration över de omständigheter han fötts in i. Han har sett och upplevt orättvisor och svårigheter på nära håll, och detta har gett honom en aggressiv attityd gentemot världen. Men under ytan av denna ilska finns också en gnista av hopp och en längtan efter att kunna skapa sig en bättre framtid.

Intressen: Trots de utmaningar han står inför har Dragan en passion för bilar som går långt tillbaka. Han tillbringar timmar med att studera olika bilmodeller, mekanik och prestanda. För honom representerar bilar inte bara ett transportmedel, utan också en form av frihet och en symbol för framgång. Han drömmer om att en dag kunna köra runt i sin egen lyxbil på vägarna i Europa.

Utöver sitt intresse för bilar är Dragan också engagerad i att förbättra sin ekonomiska situation. Han tar på sig olika jobb, från att arbeta på lokala gårdar till att hjälpa till i byns verkstäder. Han är driven och målinriktad, och han vet att hårt arbete är nyckeln till att nå sina mål.

Även om Dragan kan verka hård och oberörd utåt sett, bär han på en längtan efter kärlek och gemenskap. Han värdesätter de få nära relationer han har och är beredd att göra vad som helst för att skydda dem. Under ytan av hans tuffa yttre finns en ung man som längtar efter att kunna skapa sig en bättre framtid för sig själv och dem han bryr sig om.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan generera olika karaktärskoncept och bakgrunder för spelarna att använda, vilket kan ge variation och spännande möjligheter för rollspel. Jag kan föreslå olika storyline och plot twists för att hålla berättelsen intressant och engagerande för spelarna. Jag kan interagera med spelarna genom dialog och berättande, vilket kan hjälpa till att driva handlingen framåt. Jag kan tillhandahålla information om olika platser, föremål eller historiska händelser inom RP-världen för att ge spelarna en mer levande och autentisk upplevelse. Om spelarna stöter på svårigheter eller fastnar i en del av berättelsen kan jag hjälpa till att komma med kreativa lösningar och förslag för att hjälpa dem att komma vidare. Sammanfattningsvis kan jag bidra till serverns RP genom att erbjuda en mängd olika resurser och interaktiva möjligheter som kan berika och förbättra spelarnas upplevelse. Jag bidrar till samhället och utvecklar till bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel, i ett rollspelsscenario där två karaktärer befinner sig i en konflikt, kan en spelare välja att agera på ett sätt som leder till att deras egen karaktär förlorar i konflikten, men samtidigt möjliggör för motparten att uppnå sina mål eller vinna på ett eller annat sätt. Det kan vara att ge upp en viktig resurs, avstå från att försvara sig eller till och med hjälpa motståndaren på något sätt.
Att spela för motpartens vinst kan vara ett sätt att skapa intressanta och oväntade vändningar i berättelsen, främja samarbete mellan spelare eller bidra till en mer nyanserad och realistisk rollspelsmiljö där karaktärerna agerar utifrån sina egna intressen och motivationer, snarare än att alltid sträva efter egen vinning. Det kan också vara ett sätt att utforska olika moraliska dilemman och etiska frågor inom rollspel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes! förstår alla regler. Sunt förnuft för mig är att använda logik, förstånd och god omdömesförmåga för att fatta beslut och agera på ett sätt som är rimligt och ansvarsfullt med hänsyn till omständigheterna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?
erbjuda stöd och vägledning för spelare. Min förmåga att generera text baserat på användarens input gör att jag kan anpassa mina svar och interaktioner för att passa in i den specifika rollspelsmiljön och berättelsen.
Jag är också programmerad för att vara flexibel och anpassningsbar, vilket innebär att jag kan anpassa mig till olika RP-stilar och spelarpreferenser. Oavsett om det handlar om fantasy, science fiction, historiskt drama eller något annat tema, kan jag anpassa mina svar och bidra till att skapa en engagerande och givande rollspelsupplevelse för användarna.
Min kunskap sträcker sig över en mängd olika ämnesområden och jag är alltid redo att lära mig mer för att bättre kunna stödja användarna i deras RP-äventyr. Med mina resurser och möjligheter är jag redo att bidra till en dynamisk och underhållande rollspelsmiljö på servern.

Senast ändrad:
Nekad, använt sig av AI! Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka