Nekad Brytarn2 | Medlem ansökning [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Basti

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199010062586/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Basti#2280

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Robin Gustafsson är 22 år gammal och har precis flyttat in till staden för att börja jobba. Han har 1 flickvän och 1 ny fött barn som fortfarande bor kvar i deras gamla stad därför att dom inte riktigt har haft pengarna att flytta allihopa ditt än. Sebastian känner sig ganska deprimerad och vet inte riktigt vad han ska göra för att få en stabil ekonomi och flytta hit sin familj. Sebastian har alltid gillat försäljning och ett intresse för bilar. Han har haft en fundering på vad han ska ansöka till.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan bidra med en bra rp nivå och göra det roligt för båda partier. Jag har spelat på rp servrar ett litet tag nu och vet hur det funkar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som sagt jag kan bidra med en bra rp nivå och jag tror jag kan göra samhället enklare genom att jobba så mer folk kan laga bilen eller köpa en ny bil

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att båda partierna har roligt och t.ex om någon kidnappar mig så ska jag vädna för mitt liv och gör som kidnapparen säger och inte bara lämna eller springa där ifrån

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom en kompis som spelade på servern. Jag joinade servern och tyckte verkligen om den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka