Nekad Bruverius | Medlem ansökning[Mico]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bruverius

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198005041824/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mina

Vad är ditt discord namn? Bruverius#2838

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 1993

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nikemi och är 27 år gammal. Han föddes i Sverige och blev fort bortadopterad av ett syrianskt par. Mannen i familjen hade en hemlighet. Hemligheten avslöjades när en mystisk kvinna en dag gick upp för källartrappan. Kvinnan kom bärandes på två stora säckar pengar. Nikemi fick veta att denna kvinna arbetade för pappan och att han har varit aktiv i den undre världen utan Nikemis vetskap. Denna händelse rubbade Nikemis världsbild och han blev aldrig mer den samma. Han slets med tvivel över vilken värld det är han vuxit upp i. Tilliten till människor runt omkring försvann. Åter igen kände han sig sviken av personerna som skulle föreställa hans föräldrar. Nikem har ett stort umgänge bestående av människor med starka karaktärer. Dessa vänner beslutade sig för att livet var tvunget att ta en vändning, men för denna vändning behövde de pengar. De började råna butiker och sälja droger. Nikemi var väldigt framgångsrik och blev tids nog en stark och ledande karaktär i Sveriges undre värld. Nikemis känslor och inställning till livet ändrades dock den dag han såg henne. Kvinnan från mellanöstern som skulle förändra allt. Så nu kämpar Nikemi med att ta sig ur livet i den undre världen. En dag i taget....

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är väldigt social av mig och spelar mig lätt in i scenarion och lever ut dessa till fullo. Kan även vara väldigt spontan och utveckla scenariona. Jag är en seriös spelare som kan ge mycket tid till spelet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive då det är många spelare och seriös RP. Har även testat servern utan medlemskap och skulle nu vilja få nyttja världen till fullo.

Hur hittade du Unive? Via en kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att skaffa vänner och få vara med i roliga scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att få ett stort nätverk, ett bra jobb och fylla mitt garage.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka