Nekad Brutte | Ban överklagan (Samme)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brutte

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198282532531/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: BRUTUSMAXIMUS100

Vad är din discord tagg? brutt3#7659

Vem var det som bannade dig? 4Zenqy

Hur lång tid var din ban? 4 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: RDM ~^4Zenqy. Återstår: 3 dagar 23 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De tror nog att jag dödade//skadade en grabb utan anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade slagit en person som också hade slagit på mig. Jag sparkade också på en död person.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom att vi hade en boxningsmatch och vi båda var med på det. Alla var helt okej och det var en acceptabel roleplay från båda sidorna av storyn. Vi hade bara roligt och skojade lite, glömde helt bort att torget var en greenzone och jag hoppas att vi kan lösa denna ban så tidigt som möjligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ärligt talat så kommer jag inte ihåg varför jag blev bannad men en av anledningarna var nog att jag och en kompis "lallade". Jag var väldigt ny på servern då och jag visste inte riktigt vad jag gjorde. Min andra ban vet jag tyvärr inte varför jag blev bannad. Hoppas ni förstår

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Haft vår lilla boxningsmatch någon annan stans än i en greenzone.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska slåss i greenzones.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top