Accepterad Brutte | Ban överklagan [Melvino & BIGGBASTA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brutte

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198282532531/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: BRUTUSMAXIMUS100

Vad är din discord tagg? brutt3#7659

Vem var det som bannade dig? 4Zenqy

Hur lång tid var din ban? 4 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: RDM ~^4Zenqy. Återstår: 3 dagar 23 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De tror nog att jag dödade//skadade en grabb utan anledning. Jag förstår att det ser dåligt ut men jag kan försäkra er att kommer uppföra mig och inte slåss i GZ längre.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade slagit en person som också hade slagit på mig (Det var ett roleplay slagsmål i en GZ). Jag sparkade också på en död person som också var med och roleplayade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle inte säga att det är en felaktig ban men jag skulle gärna vilja säga att jag gärna skulle vilja bli unbannad, alla gör misstag och i mitt fall så glömde jag helt bort att jag var i en GZ och ville bara bidra till en seriös och rolig roleplay. Som sagt var så är bannen inte felaktig och jag gjorde 100% bort mig och det kommer absolut inte hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ärligt talat så kommer jag inte ihåg varför jag blev bannad men en av anledningarna var nog att jag och en kompis lallade. Jag var väldigt ny på servern då och jag visste inte riktigt vad jag gjorde. Min andra ban vet jag tyvärr inte varför jag blev bannad. Det var ett tag sedan och jag hoppas ni förstår.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ska inte bidra med slagsmål i GZ och jag borde hjälpa folk som ligger döda på marken istället för att stampa på dem även fast det är seriös roleplay.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska inte bidra till slagsmål i GZ och jag ska hjälpa andra i nöd. Från och med nu kommer jag endast gå med i slagsmål utanför GZ och endast bidra till seriös roleplay. Hoppas ni förstår

Har du läst våra regler? Ja
 
Hoppas verkligen du lärt dig av ditt misstag och att det aldrig sker igen!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top