Nekad brusheru | Medlem ansökning [zeetox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brusheru

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Michell

Vad är ditt discord namn? daadstfu

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 1990

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jason Brakkamsson 34år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, aväntyrlig och nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Inte helt och hållet bestämt mig ännu utan vill testa denna staden och känna på viben först för att se vad jag kommer trivas med

Vad kan du bidra med till serverns RP? Tror jag skulle kunna bidra med roliga scenarion och mycket skratt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det blir ett lyckat och roligt scenario för allas delar

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? absolut i början när jag inte riktigt förstod ooc osv, men jag försöker så gott jag kan såklart. förstod att man inte ska gå ooc i servern utan det får man göra på discord isåfall

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att oavsett scenario alltid försöka hålla nivån på en respektfull nivå. noll tolerans mot rasism och diskriminering

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är lite äldre har även 2 barn och förstår mig på sunt förnuft. har även spelat rp några vändor i några år, men just nu känner jag mig lite ringrostig men vill testa igen, för kommer ihåg hur kul väldigt mycket personer hade.

Nekad.
Anledning:
Outvecklade svar på samtliga frågor

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka