Nekad Brunkensnafsen | Medlem ansökning | [Gabbe151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brunkensnafsen

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anders

Vad är ditt discord namn? gutten3674

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roger Karlsson, flyttade till staden efter skilldsmässan, Roger har nydligen startat en bygg firma som kommer heta Karlsson entreprenad som kommer göra lite renoveringar och så, Idag är Roger 48 år, Roger har ett motor och maskin intressse då han sommarjobbade som 15 åring på en entreprenads firma som gräv maskinist där kommer de intresset ifrån sedan med pengarna köpte han bil för. Här på Unive har jag tänkt skapa egen byggfirma som gör vägarbeten,renoveringar på sjukhuset,polisen och alla allmänna byggnader. Roger har lite adhd och har kort stubin. och kan snabbt börja skrika för de alldra minsta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och bra rp, Jag vill bara en aktiv spelare som ofta kommer synas till i serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla har en chans o komma på vinst ligger du i underläge är du i underläge och inte bryter rp för dina egna grejers skull. Dom du möter ska också kunna vinna och inte bara du.

Hur hittade du Unive? har kört här innan

Nekad, utveckla hur man kan spela för motpartens vinst. Samt vad du kommer bidra med till serverns rp.

Din medlemskap ansökan har nekats. Tråd låst flyttad till medlemskap ansökningar - arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka