Accepterad Brune | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brune

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198979374558/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Brüne#5866

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hasse olsson. Han är en Man som jobbat ett 9-5 kontorsjobb men hittade inspiration till att slita sig ifrån sitt dystra liv när han fick prostatacancer. Han söker nu ett nytt jobb och vill leva sitt liv lyckligt. Han vill också expandera sitt sociala liv mer efter hans fru dog i en buskrash. När han var liten så var han väldigt intresserad av bilar men det försvann när hans far blev pilot så hasses hobby blev annat. Men nu efter han vunnit över cancern och kommit över sin fru så vill han verkligen göra barn versionen av sig själv stolt. Så nu står han i unive staden med en dröm att jaga.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan vara roliga att prata med ibland och kan vara i min karaktär väldigt bra. Jag kommer inte bryta några regler så länge det inte är av ett misstag, och om det nu händer att jag har brutit mot nån regel så kommer jag försöka reda ut det med support eller någon för att jag gillar denna server och kommer vara online så ofta jag kan på min fritid. Jag kommer bidra till att människor ska få en bättre upplevelse på denna server och ha det roligare. Jag har spelat på servern i några veckor och vill utforska stadens olika jobbmöjligheter

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har sätt mycket på youtube och även när kompisar spelar och detta sägs vara en bra rp server, jag har även testat att kära på en kompis dator och jag älskade skriptsen och hur man bemötte varandra. samt ett community som är fantastiskt.

Hur hittade du Unive? Jag har kollat mycket när cosmo_bt spelar och en massa kompisar säger att det är en jättebra server med staffs.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att nå en så bra rp nivå som möjligt och hitta nytt umgänge. glida runt i snygga bilar samt skaffa en partner

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målen jag vil uppnå på unive är att skaffa vänner, försöka ha så roligt jag kan, förbättra upplevelsen för andra som jag möter på i servern och att allmänt bli en trevlig karaktär i univestaden

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Jag håller mig till unive för tillfället

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka