Accepterad Bruksboy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bruksboy

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199235336023/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c000757

Vad är din discord tagg? bruksboy

Vem var det som bannade dig? Ville440

Bild på banmeddelande: aaaa.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var korrupt och sålde bil till mig för inköps pris som var dummt av mig för jag missförstog det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag såg en snygg porsche 911 när jag jobbade på inqusiter och jag som var jag köpte den för inköp men jag var dum och trodde man fick köpa inköps pris till sig själv men jag trodde fel och jag läste inte så någa igenom reglerna för att jag har dyslexis och har jobbigt som fan att läsa inte erat fel men det var extremt dumt av mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig för jag gjorde något korrupt som man it skulle göra men det som har hänt har hänt och jag har lästa allt nu

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aa bara vdm och meta nån gång men annars bra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? läst igenom fast det är jobbigt och jag vet att jag var korrupt förut men det var när jag skulle sälja bil när jag trodde att man fick sälja 5 inköps pris till chfter när det var 3 men det var 100% mitt fel fast fel ämne

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja allt är mitt fel jag trodde att det skulle va enkelt med bil firma fast det var it det men ska nog gå tillbaka till meko där jag har mycket mer erfarenhet än bilfirima och ska försöka läsa mer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja 100 jag älskar unive och blev jätte ledsen när det hände

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka