Accepterad Bruce Lee | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bruce Lee

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199454377494/

Ditt Hex-ID: 1100001590e5616

Vad är din discord tagg? bruce_lee.10

Vem var det som bannade dig? Bubbleegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-09 035925.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte det var hans beslut jag var inte så mycket inblandad i det som hände fast han bannade mig ändå

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi jagade 4 personer som hade sagt massa grejer till oss och sen krockade dem och deras bil exploderade och efter det körde vi till dem och då började dem hetsa i ooc och letade upp min steam profil och då dumpade min vän dem typ 10 meter iväg från där dem dog, efter typ 1 timme så sa dem att vi skulle hoppa support och de som dog sa då att min vän hade dumpat dem vilket han gjorde fast dem sa att jag inte hade gjort något , fast bubbleegum valde att banna mig ändå i 3 dagar och gav mig en krim varning och min vän blev bannad i 9 dagar och fick en krim varning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja den är felaktig eftersom dem som dog sa till och med till bubbleegum att jag inte hade gjort något fast han bannade mig ändå i 3 dagar och gav mig en krim varning. Jag har också ett klipp som bevis att jag inte gjorde något. Det ändå jag gjorde var att jag stod och kollade på när min vän dumpade dem. Och 2 personer av dem som dog började hetsa i ooc och skrev massa fula grejer att dem skulle knulla min mamma, öppna mig, råna mitt hem på natten, att vi var drängar, och att han skulle leta upp mig irl och knulla mig, Och jag tycker att de 2 personerna som skrev det borde också har blivit bannade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att spamma reports för typ en månad sen och det var också en felaktig ban så jag blev unbannad för det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget eftersom jag bara stod och kollade på nät min vän dumpade dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom jag inte gjorde något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka