Accepterad Bruce Lee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bruce Lee

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199454377494/

Ditt Hex-ID: 1100001590e5616

Vad är din discord tagg? __brucelee

Vem var det som bannade dig? Jaffar

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-28 170524.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag snodde en gorilla ped och då ville Philip 320 att jag skulle berätta hur man snor gorilla peds och då skulle jag fått en till chans men jag hörde inte att han sa det så jag svarade inte så jag fick ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag snodde gorilla peden och då speccade Jaffar mig i minst en timme och då bara körde jag runt och då skrev han till mig på dc att jag skulle hoppa support och då så sa han att jag skulle få p ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel eftersom jag snodde gorilla ped men jag tycker att jag borde få en till chans eftersom att jag inte hörde det Philip 320 sa att jag skulle få en till chans om jag skulle berättat för han hur man snor gorilla peds men om jag skulle hört det så skulle jag berättat 100%.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit 2 gånger innan en gång för att jag tydligen dumpade några kroppar men dem bannade fel person så jag fick unbann och den andra gången jag blev bannad var för att jag fuskade som var helt dumt gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag ångrar som fan att jag snodde en gorilla ped jag gjorde typ bara det i någon timme och jag blev redan bannad på den lilla stunden vilket är bra gjort av staff teamet om jag ska vara ärlig, och om jag inte skulle snott den peden så skulle jag aldrig ha blivit bannad, så jag ångrar jätte mycket verkligen att jag snodde den och jag hoppas att jag kan få en till chans och berätta för philip320 hur man snor gorilla peds.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen. Att inte vara så störd och sno peds för man blir bannad så himla snabbt av det men det spelar ingen roll för man ska ändå inte göra det, men jag har också lärt mig att jag ska lyssna bättre för om jag skulle hört vad philip320 sa så skulle jag fått en till chans och så har jag lärt att jag vet vad som händer om man snor gorilla peds.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka