Nekad BROziBoiii | Ansökan till Servervakt [Acho]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BROziBoiii

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Lindfors

Ange ditt födelsedatum 11 Februari 2005

Vad heter du på discord? BROziBoiii#0952

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:00-00:00
Tisdag 15:00-23: 00
Onsdag 15:00-22:00
Torsdag 15:00-22:00
Fredag 14:00-03:00
Lördag 12:00-03:00
Söndag 12:00-00:00

Hur länge har du spelat på Unive? Typ 2 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Skulle bidragit med en trygg och säker server. Kommer spela in allt och försöka förlänga deras ban om jag tycker dem förtjänar det. Jag skulle bidragit med varenda regelbrott= Ban för det är inte okej. Men det ska inte drabba hela servern för att en inte kan hålla sitt beteende bra. Jag vill ha trygg o säker server där man sköter sig det bidrar till seriös och rolig rp för alla utan att bli drabbad av. Massa lallare, och folk som helt enkelt inte kan hålla reglerna. Om jag ser någon göra fel så skulle jag se till så personen får vad den förtjänade, Te.x grovt ban Och support för förlängning Mild te.x 30min. O sen lätt är en varning

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att ansöka är att jag är aktiv dagligen och känner att jag klarar av ansvaret att hålla en bra zone där alla följer reglerna samt är trevlig. Folk ska ha hög rp nivå. När jag ser någon göra fel så ordnar jag det via te.x **svban** Varning och om det var grovt sqlban Känner att vi behöver en så realistiskt Rp så de ska kännas som på riktigt. Vill få stop på alla lallare och folk som inte kan hålla sig inom reglerna. Jag såg också att erat mål är att få mycke/många servervakter. Och jag känner att jag kan ta det ansvaret. Då jag är aktiv ofta och. Kan alltid diskutera i support om personen känner sig felaktigt bannad vilket jag inte kommer göra. Alltså felaktiga bans

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Skulle få alla att hålla en hög rp nivå. Samt kunna reglerna. Inte nämna ooc grejer ic. Jag bidrar med trygg/bra rp och försöka skapa så många scenarion genom rpa. det finns så många som förstör. Scenarion pågrund av Powergaming te.x och jag vill få ett stop på det och hålla extra koll.

Varför ska just du bli servervakt? Jag skulle försök göra servern till en skit bra RP server och bra hjälp/håller allt tryggt. Kommer vara online mycket. Jag hoppas att kunna bidra med det mesta jag är aktiv så himla mycket och tänker på konsekvenser vid varje ban/varning och finns öppen att gå support om någon vill diskutera sin ban.

Varför vill du bli servervakt? jag ska bli servervakt för att jag är alltid aktiv, Jag kan även alla regler eftersom jag har suttit i intervjuer medans min kompis när han var ansvarig tog. och ser jag någon som bryter mot en regel så försöker jag få de bannad eller göra så att de förstår att de inte får hålla på som de gör. Jag skulle också bemöta personen snällt och respektfullt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har varit staff på en server, så kan alla kommandon

Är du whitelistad på serven? Svar: ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har varit felaktig bannad 1 gång, han skulle banna en i min bil så råka han banna mig istället, men jag joina bara support så löste de sig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka