Nekad Browski_00 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Browski_00

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? browski_00

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Liban Mohamed

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, glädjespridare, framåtriktad persson

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Liban Mohamed och han är 25 år och 187 cm lång. Han hade en svår uppväxt och tog droger mycket i och utanför skolan också han hatade skolan och hade dåliga betyg och Libanon var dåligt hemma eftersom hans pappa var alkoholist men han dog för 1 år sedan. De tycker att Libanon är bra för han har inga bra minnen av sin pappa och Libanons pappa slog Libanon och Libanons mamma, han hatade sin pappa så mycket att Libanon försökte döda honom men Libanon ångrade sig i sista stund. Libanon minns första gången hans pappa slog honom och hans mamma var bra när Libanon var eftersom Libanons mamma och pappa slogs och sedan slog han Libanon och hans Labans mamma, men Libanon minns inte vad hans föräldrar bråkade om. Libanon hade många vänner men de begick brott men Libanon ville vara med dem och begå brott. De kan vara vad som helst som vrider moppar och slår folk bara för att Liban och hans vänner tyckte det var roligt. när Liban fyllde 17 tjänade han 100 000 bara genom att riva moppar och sälja dem bill

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med social rp och kommer rpa lite som mekaniker osv jag kommer göra så att alla har kul när det rpar annars kan inte jag häller ha kul jag är också trevlig o snäll och såklart energisk jag tänker ofta positivt om folk och inte dömmer på olika sätt jag ska bidra men en väldigt hög rp nivå och även försöka bygga upp en fett bra spelar bas

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela så alla har roligt i ett scenario och att man inte alltid behöver vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja men det var länge sen så mins inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja vdm när man använder sitt fordon som ett vapen och rdm när man dödar någon utan andledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka