Nekad broskiii | Ban Överklagan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E1an

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198284261661/

Ditt Hex-ID: 1100001134fc91d

Vad är din discord tagg? e1anbyg

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bygbanöveklgana.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? FÖr att han ansåg jag var en problem spelare! vilket jag var vid den tiden de kan jag erkänna! men om philip läser detta vill jag säger att jag utvecklats och jag kommer ej att bete mig som ajg gjorde förut!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle bli medlem på unive då så blir jag bannad ingame

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var ej en felaktig bann de jag gjorde var fel och riktigt oacceptabelt och jag förstår felet jag gjort och jag erkänner felet jag gjort. Så svaret är nej de var ej en felaktig bann. men vill bara lägga till lite att jag har lärt mig av min bann och som ni kallar mig "problemspelare" de var gammalt har börjat bete mig nu och har inget med ordet problemspelare att göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad av tredjepats mjukvaror men sedan blev unbannad av dig philip. och sedan kom de upp att man fick göra montage och jag läste inte allt att man fick göra montage om unive men inga regelbrott då jag inte visste och jag la ut så jag blev bannad igen därför så ångrar kag mig och jag har raderat alla mina montage om unive som innehållöer regelbrott osv. men jag har inte de packet kvar längre dp jag har rensat min dator och har rensat alla filer så jag har inga packs just nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? brode ha tänkt klock och på ett bra sätt och inte tönkte som en dum person som ej fattar vad regelbrott är osv. jag skulle ha tänkt noga och inte lögga ut montage oasvett vad och ej gått med ngn moddar grupp för p 12or villket jag ångrar defenetivt och de kmr verkligen inte hända igen. och jag borde ha visat mer respekt för servern och inte ha varit sp respekt lös och inte betett mig som en 10åring. viket jag ber om ursäkt för och jag frågar ifall jag kan få en till chans i servern och kunna bevisa att jag är vettig nog för att kunna spela på unive.

vill bara lägga till en fråga till dig philip, jag har skrivit mycket till dig i pm och frågat ifall jag får en till chans osv.
så frågan är. Får jag en till chans eller kmr jag förbli bannad?

Mvh

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! de har jag verkligen och jag har verkligen mognat till för att nu kunna spela på unive jag vet philip att du är jävligt sur på mig och att du inte gillar mig men jag ber så hemskt mycketr om ursäkt för de jag har gjort och jag ber verkligen om en chans och om en unbann så jag kan spela de sista veckan på unive. jag vet de jag har gjort är helt oacceptabelt men jag ångrar verkligen och jag kommer verkligen inte göra om de jag gjorde och jag kmr bete mig mycket bättre än vad jag gjorde förut och jag kmr bete mig mognare. jag är verkligen ingen problemspelare längre och jag har pausat med fivem tills jag får unbann på unive för unive är den enda servern jag vill köra på just nu. och jag ber verkligen om ursäkt för de jag har gjort och de kmr inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej!

Du har inget här och göra om det är sådana saker du väljer att göra när du väll är här!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka