Nekad broskiii | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E1an

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198284261661/

Ditt Hex-ID: 1100001134fc91d

Vad är din discord tagg? BY G!#0037

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bygbanöveklgana.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? FÖr att han ansåg jag var en problem spelare! vilket jag var vid den tiden de kan jag erkänna! men om philip läser detta vill jag säger att jag utvecklats och jag kommer ej att bete mig som ajg gjorde förut!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. skulle bli medlem men sedan bannade philip320 från dcn OCH server!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var ej en felaktig! men jag tycler de var litee för överdrivet eftersom han ej vill ha mig unbannad längre! vilket är förstårligt. de jag gjorde var dåligt beteende alltså jag var inkompetent med montagen och de var dåligt gjort av mig. därför vill jag ha en till chans för att bevisa att jag inte är så dålig som man tror att jag är!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad av tredjeparts mjukvaror då jag blev unbannad efter det! sen får jag reda på att man fick lägga ut montage! då la jag ut men sedan läste jag att de får ej vara regelbrott i då jag gjorde de misstaget! där efter! vilket jag ber om ursäkt för jag missförstod din text philip. därför vill jag bli unbannad för att visa en poäng att jag verkligen kan rpa som en bra person och att jag ej är bara en problemspelare som gilalr att skjuta och loota osv! och emd packet har jag redna stängt av samma sak med moddar gruppen då jag ej är med den längre!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha tänkt på de innan och vara extra noga med allt jag gjorde och inte hade lagt ut montage och inte hade bettet mig som jag betedde mig! därför borde jag har haft ettt vanligt pack ifrån börja och inte hade varit med en moddar grupp! men moddar gruppen var mer efter jag blev bannad! men jag var ej aktiv i den och redan lämnat den för länge sedan! har även återställt min dator nyss så har inga skumma grejer på den ifall du tror det. men jag borde iallfall tänkt med huvudet och veta vad jag skulle få för konsekvenser! och borde vetat att de där jag gjorde var verkligen fel och inte alls rätt! så sammanfattat brode jag ha bettet mgi som en mogen person inte ha ett äcklig pack (som har fördeler i sig) och jag brode ha lyssnat på reglerna och inte bryta mot dom

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag! jag har lärt mig att inte göra som jag gjorde och att inte bete sig som en 10 åring och bara följa reglerna! så ja jag har lärt mig mycket av min bann! de jag kommer göra annorlunda ifall du unbannar mig direkt då kmr jag att gå in som vanligt bli medlem rpa bra rp inte shoot and loot köpa med ett gäng och vara med de ifall de är socialt! (jag vet att du tror detta är bullshit de jag säger man jag kan lova dig att de inte är bullshit! ge mig en chans och låt mig verkligen bevisa det) sen kmr jag också att ha ett pack med inga fördelar! och jag kmr ha en bra rp jag kommer har också raderat bort alla mina unive montage som är dåliga ryktern från servern! Jag kan lova dig att du kmr se en förendring ifrån mig! gör du inte de får du banna mig igen! Snölla kan jag få en chans till för att bevisa att jag ej ör en sådan problem spelare och att jag verkligen kan börja bete mig! vilket jag redan gör! låt mig bevisa det för dig philip!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka