Accepterad broskiii | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E1an

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198284261661/

Ditt Hex-ID: 1100001134fc91d

Vad är din discord tagg? alshabab. (ingen tagg

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bygbanöveklgana.pngbannadnmr2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? FÖr att han ansåg jag var en problem spelare! vilket jag var vid den tiden de kan jag erkänna! men om philip läser detta vill jag säger att jag utvecklats och jag kommer ej att bete mig som ajg gjorde förut!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. skulle bli medlem men sedan bannade philip320 från dcn OCH server!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. FÖr att han ansåg jag var en problem spelare! vilket jag var vid den tiden de kan jag erkänna! men om philip läser detta vill jag säger att jag utvecklats och jag kommer ej att bete mig som ajg gjorde förut!

KOMMER JAG ALDRIG BLI UNBANNAD VAR SNÄLL O SVARA TACK! JAG VILL VETA OM JAG GÖR BANÖVERKLAGAN I ONÖDAN!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad av tredjeparts mjukvaror då jag blev unbannad efter det! sen får jag reda på att man fick lägga ut montage! då la jag ut men sedan läste jag att de får ej vara regelbrott i då jag gjorde de misstaget! där efter! vilket jag ber om ursäkt för jag missförstod din text philip. därför vill jag bli unbannad för att visa en poäng att jag verkligen kan rpa som en bra person och att jag ej är bara en problemspelare som gilalr att skjuta och loota osv! och emd packet har jag redna stängt av samma sak med moddar gruppen då jag ej är med den längre!

KOMMER JAG ALDRIG BLI UNBANNAD VAR SNÄLL O SVARA TACK! JAG VILL VETA OM JAG GÖR BANÖVERKLAGAN I ONÖDAN!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade betett mig som en mogen person och ej gjort som ajg gjorde mot 320s server. jag ber om ursäkt för de jag gjort och de kommer ej att hända igen! jag vet att du fått höra mkt om sånt att du ej kommer få se de beteendet igen men mina ord kan jag lova dig de! hur jag ska bevisa just att mina ord kmr stämma? jo att jag kommer direkt när jag kommit in i unive rpa bra och inte bara skjuta jag kmr radera alla mina montage jag lagt ut på alla servrar vilket du kmr se sen ifall du unbannad mig. bara att kolla på min kanal (BY G!) sedan så kan du be staffs specca mig och ser hur man rp är!
den kommer vara bra och ej shoot and loot alltså kommer den vara en utvecklad och bra rp! alltså som kör för båda parterna i ett scenario. jag kommer börja mogna till och visa mina som kallad framfötter! alltså att jag kommer ej att vara en problem spelare. moddargruppen är redan borta för länge sedan var ej aktiv i den hade inget me den att göra samma sak med att vara en problem spelarer! jag vill verkligen bevisa att jag kan rpa bra! (jag vill snälla helst inte bli bannad på forumet just nu! MVH) Philip 320 kan du ge mig en chans att bevisa hur man verkligen ska bete sig! jag vet att jag betett mig som en råtta mot dig och även servern! därför skriver jag detta och vill verkligen bevisa för dig att jag har en bra rp och ett bra tankesätt!
du kan lita på mig philip! du har kunnat göra de när jag varit staff då kan jag försäkra dig att du kan göra de nu! för jag har öndrats! alla kan göra sina misstag och detta misstaget jag gjorde var de som jag gjorde! jag erkänner mina misstag och jag ber om ursökt för de! Kan jag snälla få komma tillbaka till unive!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag! jag har lärt mig mycket av den bannen jag fått av dig philip! jag erkänner till de ja gjorde och jag ber om ursäkt för de jag gjort! jag vet att de är oacceptabelt de jag gjorde men jag sätt så många få så många chanser! så jag bara ber om en chans ifrån dig philip! jag ber om en till chans! jag har inte alls blivit bannad ofta! blivit bannad ungefär 13 till 14 gånger. sätt folk med 40 bans komma tillbaka! men jag klagar inte på hur du jobbar! de är ett bra jobb osv. de jag bara ber är om är en till chans för att komma in på unive! Jag vill verkligen spela på den servern! annars skulle jag kunnat ge upp! men de gör jag inte! så ja ber om en till chans ifrån dig philip!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka