Nekad broskiii | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E1an

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198284261661/

Ditt Hex-ID: 1100001134fc91d

Vad är din discord tagg? alshabab. (ingen tagg

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bannadnmr2.pngbannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? FÖr att han ansåg jag var en problem spelare! vilket jag var vid den tiden de kan jag erkänna! men om philip läser detta vill jag säger att jag utvecklats och jag kommer ej att bete mig som ajg gjorde förut!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. skulle bli medlem men sedan bannade philip320 från dcn OCH server!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var ej en felaktig! men jag tycler de var litee för överdrivet eftersom han ej vill ha mig unbannad längre! vilket är förstårligt. de jag gjorde var dåligt beteende alltså jag var inkompetent med montagen och de var dåligt gjort av mig. därför vill jag ha en till chans för att bevisa att jag inte är så dålig som man tror att jag är!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad av tredjeparts mjukvaror då jag blev unbannad efter det! sen får jag reda på att man fick lägga ut montage! då la jag ut men sedan läste jag att de får ej vara regelbrott i då jag gjorde de misstaget! där efter! vilket jag ber om ursäkt för jag missförstod din text philip. därför vill jag bli unbannad för att visa en poäng att jag verkligen kan rpa som en bra person och att jag ej är bara en problemspelare som gilalr att skjuta och loota osv! och emd packet har jag redna stängt av samma sak med moddar gruppen då jag ej är med den längre!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag hade kunnat göra annorlunda var att jag inte skulle ha haft på de packet från första början! jag skulle inte ha slösat min tid på att göra ett montage och lägga ut för att förstöra servern! ja vet att du tänker "förstör han servern en gång kmr han säkert göra de igen" Men NEJ! de kmr jag inte göra eftersom jag har aldrig gjort terror dåd eller ngt sådant och jag har aldrig varit så respektlös mot servern! men de jag gjorde var respektlöst och de kmr inte göras om igen! PLUS JAG HAR RADERAT ALLA MONTAGE!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag! jag har lärt mig mycket av den bannen jag fått av dig philip! jag erkänner till de ja gjorde och jag ber om ursäkt för de jag gjort! jag vet att de är oacceptabelt de jag gjorde men jag sätt så många få så många chanser! så jag bara ber om en chans ifrån dig philip! jag ber om en till chans! jag har inte alls blivit bannad ofta! blivit bannad ungefär 13 till 14 gånger. sätt folk med 40 bans komma tillbaka! men jag klagar inte på hur du jobbar! de är ett bra jobb osv. de jag bara ber är om är en till chans för att komma in på unive! Jag vill verkligen spela på den servern! annars skulle jag kunnat ge upp! men de gör jag inte! så ja ber om en till chans ifrån dig philip!

Kan du vara snäll och skriva varför jag blev nekad ifall jag blir det. Mvh

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka