Nekad broskiii | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E1an

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198284261661/

Ditt Hex-ID: 1100001134fc91d

Vad är din discord tagg? alshabab. (ingen tagg

Vem var det som bannade dig? Philip320 (finns ingen bild från discord men från ingame finns!)

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? FÖr att han ansåg jag var en problem spelare! vilket jag var vid den tiden de kan jag erkänna! men om philip läser detta vill jag säger att jag utvecklats och jag kommer ej att bete mig som ajg gjorde förut!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. skulle bli medlem men sedan bannade philip320 från dcn OCH server!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var de verkligen inte!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag lärt mig av alla mina banns! därför vill jag ha en ny chans av dig philip320! snälla kan jag få en till chans! på vilka villkor som helst! jag vill ha en till chans! jag kmr visa min kompetens och visa att jag är villig nog till att förtjäna en plats i unive! jag har lämnat moddar grupp! jag kmr inte lägga ut olämpliga montage om unive och jag kommer verkligen inte bete mig som ett äckel! tro mig jag lär mig av mina misstag och jag lär mig av denna bann! jag vet att du tror de är bullshit de jag säger men jag kan lova dig att de jag söger ör ej bullshit" lita på mig!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle bara inte ha gjort de felen jag gjorde och jag borde ha betett mig bättre! och bete mig som en mogen person! jag kan förstå att du verkligen är arg på mig philip men jag vill gärna ha en till chans. jag kommer bete mig som en riktigt rpare! ge mig en chans för att bevisa de philip! jag ber även att inte banna mig från forumet efter denna överklagan! jag vill bara ha en unbann och kunna bevis för dig hur kompetent jag är philip!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag! och de jag kommer göra annorulunda är att jag kmr börja bete mig som en rpare som sagt! jag kommer vara helt felfri! alltså kanske ibland små misstag men inte så allvarliga och stora annars helt felfri! kommer ej att bete mig som en problemspelare! och jag kommer ha en rolgit och social rp! vilket jag kan ha och jag kan bevisa de för dig! men jag vill gärna ha unbann för att bevisa det! jag vet att du fått höra mkt sådant men inte har skett! men du kan lita på mig detta jag säger just nu ör inte bullshit! jag gillar unive! aldrig gjort ngn sådant terror dåd osv! eftersom jag gillar unive jag gillar rpn och jag gillar de sociala! så får jag snälla en chans av dig philip att bevsia att jag inte är en problem spelar! snälla! var snöll även att inte banna mig ifrån forumet efter denna överklagan!

mvh!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka