Accepterad BrordeRonny | Medlem ansökning [W.REINHARDT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BrordeRonny

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/0guden0/

Vad är ditt namn i verkligheten? Roni

Vad är ditt discord namn? Rp Ronny#5364

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min gubbe heter Ronny andersson 21 år gammal och föddes 2002-01-08. Hans pappa tog alltig droger, alchol och var väldigt sträng. Ronnys mamma dog i en grov bil olycka så de var bara jag och min pappa. Ronny hade inte skola då och då för han var rädd och blev mobbad väldigt mycket. Ronny älskar bilar och motorer han har gjort de ända sen han var liten. Ronny kan bli lite sårad och desperat och sånt för han har ingen familj. Ronny jobbar som Reporter men samtidigt är han en Bodyguard åt en kille. Ronny har ju några vänner och han älskar att festa med pollare. Ronny har 3 fordon, BMW m2 och 2 motorcyklar. Ronny han älskar ju bilar men bland annat motorcyklar. Han kan också laga bilar och brukar meka med bilar han har ju haft en volvo 945 men den blev skrot och inte godkänd av polisen. Ronny han har alltid varit en son person som gillar att hjälpa folk. Nu när han har flyttat in i staden Unive så har han levit ett gott liv och mått bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att det är en bra server och många som spelar, de tär bra rp och bra ägare. Servern e oxå bra för allt e bra på den alla butiker osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer skriva till staff om jag ser något som man inte får göra jag är aktiv är nästan alltid online kan alla regler jag kommer få folk som jag känner komma in på serven

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte alltid vilja vina o spela för att va best

Hur hittade du Unive? en kompis

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig annars blir den nekad. (Lycka till)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka