Nekad BrordeRonny | Ansökan till Servervakt [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BrordeRonny

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Roni

Vad heter du på discord? kÖTTBULLAR#5364

Ange ditt födelsedatum 9 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar nästan varje dag och jag har fotboll då och då.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 dag men har erfarenheter inom staff på typ 7 andra servrar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/763b853827548b2128c8641f8daef3bd 2 gånger en gång var när mina kompisar typ tvinga mig lalla och andra råka jag prata occ.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag tycker att servervakt har en uppgift och se till så rpandet är bra och om man ser något fel eller om nogon gör ett fel så får man väl lägga en kick eller svban, och jag vill se till så jag gör det lite enklare för andra staffs så dem inte behöver ha koll på allt, asså jag vill göra deras jobb lite änklare. Och jag kommer se till att det är bra när jag själv rpar, men när jag rpar så tänker jag inte liksom hmm nu e jag servervakt så när jag rpar så kommer det bli lättare så jag kan kicka varenda person som gör fel. Men såklart jag kommer kicka eller svbanna personer som begår ett regel brott.

Jag tycker oxå att en servervakt ska va mogen och inte ska göra nå regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag har sett ett viss antal personer som lallar men ofta får dom ban eller kick men vissa får inte så jag vill ta hand om det själv. Jag tycker även jag är mogen och gammal nog för att ta ansvar för att kunna vara servervakt. Jag hade whitelist för någon vecka sen men min kompis skulle gö en server så jag ville komma och hjälpa han så jag behövde lämna men nu gick den inte bra så jag är tillbaka och vill hjälpa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder sina sv perms genom att t.e.x Ressa sig själv när man dör eller ressa så man får fullt i hp mat och dricka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka