Nekad brooke2 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

brooke2

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Brooklyn

Vad är ditt discord namn? brooke34

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdul Escobar och har nu flyttat in i stan igen efter en lång flygsemester. Abdul har träffat nya vänner och vill nu ansöka om medborgarskap. Abdul hade en ganska tuff uppväxt där han inte var omtyckt i skolan av de andra eleverna vilket gjorde att han var väldigt mycket själv och utanför i skolan. när han växte upp flyttade han till unive och jobbade väldigt hårt för att få nya vänner men detta gick tyvärr inte som planerat han fick senare en flygbiljet iväg från staden men nu när han kommit tillbaka har han testat många nya jobb. Abdul köpte sin första bil en Saab 900 turbo från Marja lisa. Men klumpig som han är glömde han låsa den så den blev snodd när han jobbade. så Abdul fick börja cykla igen. nu har han både testat sopgubbe, DHl och snickare. men han har nu insätt att snickare var hans grej men efter som det är väldigt krävande för ryggen så tänkte han skaffa medborgarskap och skaffa ett mer lugnare jobb och han kan skaffa måna nya vänner på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med är att hjälpa andra o förbättra sin allmäna rpn samt min egen. kommer bidra med seriös o inga regelbrott. Kan alla regelbrott så de blir enklare för mig o bidra med bra rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska gå för makt o pengart utan man ska spela för båda parterna ska ha kul i ett scenario o inte bara vinna alla scenario utan att låta dem osså vinna så de inte blir tråkigt för dem

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna o kan förklara vissa. Copbait, det är när man kör typ utanför polisstationen mot rött med mening, Fearrp, är när du inte värnar om ditt liv o inte lyssnar på de dem säger, rdm, det är när någon slå ner eller dödar någon de blir rdm ifall de nt finns förebyggande scenario,NLR, det är när man dör du inte får mnnas något alls som hände, sunt förnuft är grundreglen inom fivem du ska tänka logiskt, Metagaming e när du inte sitter deffad o säger till dn vän var due

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja. jag har erfarenheter inom rollspel å jag har rpat sedan 2023 i januari ungefär och har rpat på valon, xr, vation, nolife, penguin, infinit.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nepp!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka