Nekad Broody | Medlem ansökning [isakk ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Broody

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Nilsson

Vad är ditt discord namn? Broody

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Arnold Hall 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lurig, smart, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? Första gången jag testar RP någonsin men jag vill bara snacka, smida planer och ha kul med andra folk. Ett gott humör och roliga stunder blir det iallafall.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha roligt och trivas, att det inte ska påverkas på grund av min egna vinst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Som kriminell ska jag vara diskret, vara kreativ och komma på olika scenarion beroende på situationen, Kidnappning får bara ske med följd av tidigare scenarion, Kropp på mitt gängs område då är det tillåtet att loota och sen dumpa eller bränna, dom uppenbara att inte trakassera, respektera och ta ansvar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Här för att ha roligt med andra, bara att fråga om det är något speciellt. Nu kör vi!

Hej!

Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.

Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka