Accepterad Bronely | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bronely

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198413679149/

Vad är ditt namn i verkligheten? Bronel

Vad är ditt discord namn? Bronel#0941

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min morsa är assyr därav mitt namn (Berno Khourie) men farsan är syrian och jag är född här i sverige. Jag är 24 år och är väldigt känslokall utav mig och älskar att hålla på med Lite kriminalitet och att lära känna nya folk och chilla i centan då det är mitt intresse. Min uppväxt har varit extremt svår då jag blev mobbad som liten och inte hade några polare. Jag började bli äldre vid 18 år började jag drifta osv alltså började sälja droger så jag började bli omtyckt av alla äldre i centan då de tog mig på en runda och en äldre han ba bror ta den här pikkan sätt på dig handskar och mask o sätt dig vi ska göra ett jobb sen dess blev jag älskad då miljonerna kom in Då börja hans vänner komma fram till han då Berno tog åt sig väldigt mycket och han blev ännu mer arg. Annars har han en vacker fin fru som är bra! han har 1 barn det är en son Berno junior och det är vem han har som mest kär familjen och hans barn!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror att jag vill ta det mer på allvar och kunna ta det på allvar, för jag är väldigt bra på RPa pga att jag Spelade rollspel i Garrys mod samlade upp timmar där osv osv, Så jag vill försöka ge mitt fulla jag och kunna spela på en server som verkar vara skön

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har mina vänner här borta och jag ser hur de streamar så jag blir allmänt bara sugen på att spela och jag känner att dehär kan vara den seriösa servern jag kan lägga tid på ska inte ljuga kommer tillbringa sköna scenarios till grabbarna och tjejerna här inne!

Hur hittade du Unive? Min polare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har ett mål att ta över stan och hjälpa andra folk. framförallt ha extremt kul och skapa jätte roliga och bra scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte på någon alls!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka