Nekad Bronely | Ban överklagan [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bronely

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198413679149/

Ditt Hex-ID: 11000011b068a2d

Vad är din discord tagg? Bronel#0941

Vem var det som bannade dig? Wagner

Hur lång tid var din ban? permanent antar jag

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ingenting går inte

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag och wagner hade ett argument och det slutade upp med att han blev sur och bannade mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. asså jag har dyslxi kan inte skriva så bra eller mycket alls skulle uppskattas ifall jag kan ta det muntilg med nog med bevis, Dock så hade det hänt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså egentligen var det en väldigt onödig ban, för flera olika staffs ville ha mig unbannad alltså så blev jag bannad från fivem 2 dagar men nu är den borta men jag blev bannad för att någon var sur då jag har clipp på allt

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom då jag ska vara mer försiktig över mina handlingar och hålla rätt angående mitt temprament

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Klart jag skulle kunnat ta det med killen som bannade mig men jag blev då lite mer irriterad då han sa att han inte ville komma in. Då skulle jag bara släppt det och gjort en ban överklagan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, till nästa gång ska jag ta det till en banöverklagan istället för att sitta och tjafsa

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka