Bronely | Ansökan till Support

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bronely

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bronel

Vad heter du på discord? Roope#0941

Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Alla tider varje dag så länge jag pallar ahahahaa

Berätta om dig själv Jag är den mest pratsamma personen är knappast på dåligt humör, Man kan prata ut grejer med mig jag är inte sträng som person jag är väldigt mogen, Gillar att hjälpa till så det är för det mesta det. Behöver någon hjälp me någonting kommer jag såklart ställa upp! Jag är som mest den här chill personen om man tycker om mig kommer alltid va chill. En man kan prata med en man kan lita på

Vad skulle du göra om du blir staff? Asså skulle för de mesta hjälpt till i support skulle hjälpa till o kolla till så allt blir rätt vill helst att grejer inte går fel. Vill att allt ska vara bra och att det ska vara en lättnad då jag är där.

Hur länge har du spelat på Unive? 4 veckor tror jag

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? För jag pratat upp med retarden och jag har fått info om att de söker supports så jag tänker varför inte!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? äää jag är ju rolig jag är seriös. Jag vill komma fram till något så jag antar att jag är bra nog att visa hur ansiktet av UNIVE ser ut. Hur vi RPar, hur regler är tillsatta, Hur jag ska kunna ta hand om servern på mitt egna sätt då de ska se perfekt ut!

Har du några tidigare erfarenheter? Ja mycket erfarenheter 900 timmar 4 års rp erfarenhet

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja! kan de för de mesta

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det har jag jag har väldigt lätt för det

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Ingen spelar endast i unive och bara den

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Philip ville se mig skriva kort då jag kommer förklara lite mer i discord om han vill veta något mer ahhaha!

Senast ändrad:
Philip om du vill veta mer om mig adda mig på discord Roope#0941

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka